zaterdag 31 december 2011

2. Krijg de klere.

Niet wijzer, maar wel 3000000 pagina's aan studieboeken slimmer


Ongeveer twee weken geleden ben ik 20 jaar geworden. Dit was ook een 'sta-stil' momentje, die ik met jullie had willen delen. Helaas is dat momentje nu verpest, want ik ben al weer bijna 2 weken 20 jaar en het voelt echt niet anders.

Overigens is het nu 31 december 2011 en luid ik straks het Nieuwe Jaar in met veel knallen, oliebollen, tonijn in olijfolie, champagne, op dé Brug van Rotterdam en met een heel lieve vriendin. Het is overigens geheel toeval dat ik nu mijn to-do-maak-een-nieuwe-blog heb uitgevoerd. Ik had vandaag zeeën van tijd en dat resulteert in losse zinnetjes en rare titels.

Al vind ik het wel een goede afsluiter van dit jaar. Ik wens jullie daarom ook allemaal een fijne jaarwisseling. Dat de to-do-lijstjes maar weggegooid mogen worden (tenzij je tentamens hebt).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten